23 juni 2013

Midsommar


Nämen Halåo, hänger du ofta här? 

Har lite tappat motivationen med bloggen.. men här är nån bild från heljen. Bestämde mig för att cykla Vasa-Nykaabi på fredagen, 77km blev det från dörr till dörr. Var nog inte i lika bra form som jag kanske lite hade trott, så det tog lite under 4,5h att trampa mig genom alla kilometrarna. Låren skrek efter nåd ända från Oravais men jag valde att inte lyssna på det. Förvånansvärt pigga ben har jag dock efteråt.

Sista pausen, i Munsala, 10km kvar.

Fakesmile-jepp!

Framme hos mor å far. Stranda som en klubba säl innan jag orkade ta mig in genom dörren. 


Så här brukar mitt rum se ut, det mesta småplocket har jag tagit till Vasa men hade inte trott att rummet kunde se så sofistikerat ut som det gorde efter Room makeover ala mamma.

nuläget

En snabb dusch och rakt iväg för att grilla på fatibackan. Jag ligger på gräset och väntar på att halloumiosten skall bli klar. Behöver jag berätta att maten smakade underbart efter 77km på en biltema sadel?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar