5 juni 2013

Vasa

Intensiva dagar den senaste veckan. Men nu är jag officiellt Vasa-bo. 

Hittade lite plastpåsar när jag började packa. Och då är de här de som lämnade över efter packningen, ungefär lika många gick till användning. Stackars naturen.

Allt är nerpackat i min ex-lägenhet i Åbo.

Regn, sol, mulet, regn, sol.... and so oon. Hela vägen till Vasa.

Till dig som inte varit i österbotten så kan jag berätta att detta inte är en  jätteovanlig syn. GPS:en går inte precis varm ;)

Första frukosten i min nya lägenhet.

Passade på att storshoppa vid minimani så länge jag hade bil.  

Ja har in grill. Eller ja fick in grill, av Annichen.

Egen postLÅDA, inte postlucka i dörren. Känns så vuxet på nåt sätt.

Bilder på min lägenhet kommer eventuellt senare när jag fått allt i ordning här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar