14 jan. 2013

Fortfarande datorlös

Min trogne och bästa vän datorn dog för över en vecka sedan och är fortfarande hos teknikdoktorn PC 911 (fiffigt företagsnamn). Där av ingen uppdatering, det är så smått och pilligt att skriva på telefonen.

Börjar nu bli riktigt rastlös om kvällarna eftersom jag inte har en TV heller, inte ens en radio. Dotorn har liksom fixat alla de funktionerna för mig. Den senaste veckan har jag läst böcker, läst böcker, städat och skrubbat lägenheten onödigt mycket, tränat, läst böcker, ätit, varit i skolan, suttit på Linns matta..och läst böcker. Men nu börjar det vara nog!

Jag vill ha min dator tillbaka! Nu! Jag är ett bortskämt litet nutida barn som inte har en aning om hur man lever utan en dator.

Håller tummarna för att den är klar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar