29 maj 2013

Nu kan jag andas ut

Effektiviteten de senaste dagarna har varit så hög att jag är riktigt förvånad över att inget bakslag har kommit (..än). Bordet och stolarna är färdiga, jag köpte ett vardagsrumsbord av en klasskompis som behövde målas och lackas, vilket jag gjorde idag och till sist hann jag även med att använda upp lite restbitar och snirkla ihop ett laptop bord som man kan ha när man sitter i soffan. Igår kväll hann jag också packa ner det mesta i lägenhetet. Effektivitet! Men nu är jag så upp i varv att jag inte vet riktigt vad jag skall hitta på. Eller egentligen vet jag nog vad jag borde göra men inte riktigt vill.. Slutarbetet till exempel, meen har ju hela sommaren på mig ;)

Kunde kanske gå in till stan för att köpa mig ett par shorts. Jag lyckades inte få med mig några sommarkläder alls när jag flyttade till Åbo i höstas och nu när det är över 20 grader varje dag (25 visar termometern idag) är det lite småsvettigt med jeansbyxor. Tanken var ju att shoppa loss i London, vilken jag nog gjorde, men det var så kallt att jag glömde bort typ shorts och dylikt.

Bordet och stolarna när jag fick dem till skolan


Voalaa. Done!


Vardagsrumsbordet och laptopbordet. Ja, jag vet att det inte matchar..kan lätt hända att jag målar laptopbordet svart i något skede, men jag råkade ha lite tvävax som lämnat över såååå att, ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar