27 maj 2013

Städdag

Idag var det städdag i verkstaden från kl. 9.00. Vi var TRE stycken från fjärde årskursen och ca. 11.30 kommer EN etta insläntrande, och ännu lite senare EN från tvåan. Man blir ju så trött på mänskligheten.. 

Fyrorna har haft ett eget rum detta år men eftersom formgivningslinjen småningom kommer att försvinna så skulle vårt rum städas ut. ALLT skulle ut. Det tog oss ca. 5h att riva ut allt med lite hjälp av lärarna. Dit for 5h av min dyrbara tid den här sista veckan som jag gärna satt på viktigare arbeten så som kundarbetet jag håller på med, göra något av mina restbitar i skolan eller varför inte packa ihop min lägenhet.

Suck!

Tänkte aldrig på att ta en "före" bild, men ni kan se här lite i bakgrunden hur det brukar se ut.  Saker överallt. Överallt!

Allt "löst" är utplockat

Och till sist till och med arbetsbänkarna

Det skall tydligen bli kontor här till hösten. Hur någon tänkte där vet jag inte, vem vill ha ett kontor vägg i vägg med en träverkstad och tre årskurser skrikande elever?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar