27 sep. 2012

Heeej.

En del dagar ær man trøtt. En del dagar kan man power-næppa 3h efter jobbet før att sedan stiga upp , borsta tænderna och gå sova igen. Det gjorde jag i tisdags.

Igår blev jag bjuden på middag hos "pojkan". Han ena ær en liten husmor, lagar mat, stædar, tvættar klæder och gør varm choklad medans vi andra sitter i soffan och ser på TV.

Jag frågade om jag får flytta in før att det ær en sån bra service dær.
De sa att de har ett litet lagerutrymme i kællaren som i teorin rymmer en mindre asiatfamilj.
Jag sa att jag skall tænka øver saken.

Nu regnar det igen och enligt yr.no kommer det att gøra det nu tills vidare.. det var ju endå uppehåll i 6 dagar, vad mer kan man begæra?

Imorgon ær det fredag igen. Tiden bara springer ivæg kænns det som. Måste vara ett tecken på att jag kanske trivs helt bra hær :)

Detta var kanske inte det mest inspirerande blogginlægget. I know. Hej tills vidare. Sii juu, tejk keer, baj baj den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar