18 sep. 2012

oj oj..

.. har ju aldeles glömt bort att uppdatera bloggen. Men den nakna sanningen är att jag inte gjort så mycket nytt och spännande de senaste dagarna. Klättrat i berg, ut och sprungit lite, träffat lite norrmän som gjort god mat.. typ nått sånt.

På praktiken har jag till största delen de senaste dagarna gjort tekniska ritningar till möbler som skall specialbeställas/göras till det kontor som vi jobbar med nu. För att visa hur duktig jag är så sätter jag upp 2 screenshot-bilder på vad jag åstadkommit. Obs. Obs. Fortfarande under bearbetning, titta inte för noggrant. Riktigt roligt när man lärt sig programmet och inte behöver bli frustrerad för att en gul triangel med ett utropstecken lyser i marginalen och man inte har en aning om vad som är fel och hur man kan reparera felet. Ni från klassen förstår vad jag menar ;)

Har också varirt på lunchmöte, hälsat på i ett gymnasium där det skall göras sista finnishen efter en renovering och annat smått och gott.



Ps. Syltetöy= marmelad. ?? Haha.



2 kommentarer:

  1. Potegull = Chips! lärt ja me från televisionen ida. Va ska månne salta nötter va på norsk? :)/kexi

    SvaraRadera
  2. Putetrekke= ørngott. haha. ja dør.

    SvaraRadera