7 maj 2012

händelserik dag

Möte med beställaren av ekbordet jag skall tillverka, skrivit några sidor på uppsatsen, druckit kaffe i solskenet, skickat mejl, varit på massage, till Kaarina och kollat på tyg och ätit världens godaste sallad på Greenz. En betydligt mera händelserik dag än normalt med andra ord, hann inte ens träna idag.

Nu måste jag nog dra igång slutspurten i skolan på allvar, bara 8 skoldagar kvar i Åbo för min del och jag är långt ifrån klar med allt som skall inlämnas innan sommaren. Börjar nästan känna mej stressad inombords.

Nästan.

För den som inte visste så är planen att jag och Linda skall cykla Åbo-Vasa (330kils) på lördag. Varför? Tjaa, det börjar jag också fråga mej själv vid det här laget ;) Nej allt går om man bara vill, det enda som kan ställa till det är vädret. Kollade på olika väderprognoser idag och allt från +1 grader och regn till +10 grader och sol lovades(?), är det verkligen någon som KAN förutspå väder? Jag bara undrar..

..men sätter in en beställning på +10 grader, solsken och vindstilla. Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar