7 nov. 2012

Att skriva

Tänk om man kunde vara en sån som tycker det är superkul att skriva, speciellt skolarbeten..

Som ni kanske förstår, eller som ni kanske vet så är det inte min starka sida, speciellt inte att formulera mig på ett seriöst ala skoluppsats sätt. Att tralla fram lite om vardagen och andra roliga saker är en helt annan sak, finns ju inga regler på vad som är rätt och fel där inte.

Praktikrapport är det som nu står högst upp på prioriteringslistan över skolgrejs. Eftersom jag löper noll chans att åstadkomma något här hemma så gick jag till skolan för att åtminstone få en start på det hela. En start fick jag, men inte mycket mer, en hel sida text och sedan sparade jag dokumentet och gick in till stan för att köpa ett par strumpbyxor. Det svåraste brukar iaf för mig vara att öppna dokumentet och få en början, så nu är det gjort, nu är det bara resten kvar..!

Tsemppiä!

Nu vill jag bara ut och springa intervaller, hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar