18 nov. 2012

Söndag

Någon kanske undrar hur det gick för mig i Lilla språkprovet i finska i fredags. Det skulle jag också gärna vilja veta. Jag har alltså INGEN ANING. Huvvadå, jag var så nervös så handflatorna svettades floder. Så tills vidare vill jag bara glömma det.

Sjuk har jag blivit också, eller inte sjuk sjuk, men lagom mycket så att jag inte vill träna. Sjuk hals och hängig. Så igår tog jag och Linn heldag i Raisio, först till Mylly och sedan till IKEA, blev inte shoppat så mycket men vid IKEA köpte jag kuddar till min "soffa" (två madrasser på golvet som fungerar som soffa), så idag har jag sytt överdrag till kuddarna av ett lakan och en gammal stickad tröja från Gina Tricot. Vackert så. En lugn helj för min del med andra ord. Hoppas på att vara pigg imorgon igen så jag orkar med vardagen.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället, flyter runt som en grå massa i det gråa novembermörkret. Var är dagsljuset undrar jag?

Så här ser det ut när en möbelformgivare klipper typ.. måttband och kökssaxen fungerar hur bra som helst.

Vuala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar