10 nov. 2012

Oh nooo..

Först bara måste jag säga att jag inte vet vad som hände med förra inlägget, en del bilder bara ville vara gigantiska..?

Hade bestämt mig för att åka till Impivaaran Uimahalli idag och precis när jag skulle packa ihop och bege mig iväg så kollade jag för säkerhets skull hur länge de har upp på lördagar. Hade fått för mig att de hade upp till kl.18.00, men det visade sig att de stängde redan kl. 17.00 och att bussarna går så pass sällan att jag inte skulle hinna både gå i gymmet och simma innan det stängde. Lite smådålig ursäkt men jag hoppar över det idag iallafall, vill ju inte välja, vill hinna med båda. Måste hitta på något annat nu. Måste. Känner mig så äcklad över gårdagens svullande (åt både en stor pizza med extra ost, drack limsa och åt EN LITER glass, oh djiiz), så nu vill jag få mitt samvete på bättre humör. Vilodagar är nödvändiga men man behöver kanske inte äta tills man inte får fast alla knappar i jackan senare på kvällen (ingen överdrivning nu altså, fick seriöst inte fast mittersta knappen i jackan när vi skulle gå in till stan), självbehärskning Fia, självbehärskning.

Anyway..

Var till stadsbibbans Kaamosyö och lyssnade på Burning Hearts igår kväll. Mysigt att slappa i en fotölj och lyssna på musik, mera sådant!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar