26 mars 2013

Inga ursäkter kvar..

Nu har jag klart alla projekt jag fått så nu MÅSTE jag börja skriva på mitt examensarbete. Har hittills skrivit ca. två meningar, men inte allt haft dåligt samvete över det fastän rästen av klassen har slutpresentationer denna vecka. Men nu när jag faktiskt inte mera att skylla på så nu är det bara att sätta igång. Önska mig lycka till :)

Tänkte visa vad jag gjort senaste veckorna. Jag har omedvetet blivit nån typ av stolfixare tydligen. Men måste erkänna att jag nog inte blev helt nöjd med resultatet denna gång, mår nästan dåligt över att ta betalt för skiten. Konstläder är inget material jag rekomenderar om du vill få ett snyggt resultat,  det lever sitt eget liv. Får hoppas att det bara är min egna kritiska ögon som reagerar på det och inte kunden. Håller mina egna tummar för mig själv

Ursäktar min slarviga photoshopning igen. Borde alltid fota i studion ist för i verkstaden.

Före-Efter

Före-Efter

Fyra Martelas stolar till Novias café. Från röd till svart. De här blev ändå helt okej bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar