1 mars 2013

Framtidsplaner och ändrade planer

Hej, hej.. kommer till Nykby redan på Onsdag kväll, snart altså, en klasskompis erbjöd plats till både mig och tv-bordet i deras "typ skåpbil" som hon kallade det, så då måste man passa på.

Sådär annars kan jag meddela att jag än en gång grävt ner stoltheten, spottat på självförtroendet och ringt och erbjudit mig att städa till sommaren (i Vasa dock)..igen en gång. Suck. Juni-Juli-Augusti. Men inga dåliga nyheter utan goda nyheter. Fick här om dagen praktikplats på Vaasan Verhoomo i sep-okt. Yeij. OJ vad jag skall lära mig att klä om möbler under de två månaderna, jag skall vara så flitig att hon(det är ett en mans företag) aldrig sett något liknande. Förhoppningsvis lär jag mig lite finska också eftersom hon till största delen pratar finska.

Så nu har jag då alltså mitt liv planerat fram till november, bara att hitta en lägenhet i Vasa nu då till 1Juni, men det kan ju inte vara ett stort problem sådär lagom tills att alla studerande säger upp sina lägenheter.

Vad annat försiggår då? Inte mycket, förutom att jag har sån träningsvärk i mina armar att det gör ont när jag går(?). För länge sedan jag varit på gym och tränat armarna månne?

God fredag och gott nytt helj! hö hö hö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar