5 juni 2012

Lördag varje dag

Det känns som att jag har lördag varje morgon jag vaknar, och så kommer det att vara hela sommaren för mej. Altså för att jag jobbar kväll/natt hela tiden, vilket betyder att jag aldrig behöver strässa på morgonen när jag vaknar. SÅ himla SKÖNT! Har nu börjat mina dagar med att gå ett varv runt metviken, kommit hem och ätit frukost i typ 2 timmar, smuttar på några kaffekoppar och läser bloggar, tidningar och kollar mejl. Kommer ju att bli bortskämd med det här :)

Det dåliga med detta är ju att jag jobbar kväll/natt hela sommaren... men men, man kan ju inte få allt.

För den som inte vet så har jag hyrt en lägenhet över sommaren mitt i Vasa, MITT i Vasa. Ovanför Rewell Center, så om du är i närheten är det bara att ringa så bjuder jag på kaffe!

Tänkte visa hur min utsikt ser ut, Fontanas terass, Sokos hotells balkonger(som jag har hört bjuder på underhållning av olika slag ibland), Skys Terass och så kan jag se rakt ner i Rewell Center (det syns inte på bilden men i verkligheten går det).

 bilderna blev dåliga, solen skiner och genom smutsiga fönster :p





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar