19 apr. 2013

De va droppen..

Att komma in efter 3km löpning och ta av sig skorna för att få bevittna vad fötterna hittat på för fuffens under de 20 minuterna var en liten överraskning idag. Den nyaste blåsan i samlingen hade bestämt sig för att fylla sig med blod och spotta runt sig inne i skon. Då känner jag lite att "neee, no får e no vara!", orkar inte med min utmaning. Blodfyllda blåsor på fötterna, stela vader, yrsel i huvudet när jag stiger upp för snabbt, regnväder och hård vind allt för ofta men fram för allt är det så fruktansvärt tidskrävande och långtråkigt. Nej det här var nog en av de sämre snilleblixtarna jag fått.




För den som inte visste så var jag på en snabbvisit till Stockholm igår. Trevligt med lite omväxling, men vädret var det samma. Regn och hård vind. Vi hade ett litet hopp om att kanske få ta årets första öl på en uteservering under dagen men den får nog vänta ett tag ännu. Vi undvek utsidan så långt det gick, gjorde inget speciellt, kändes som att vi mest satt på olika caféer och restauranger. Vackert så. Sen åkte vi ut till Spånga för att köpa ett insug(?)/filter(?)/metallklump(!) till en båtmotor(?). Känner att jag inte riktigt var vassaste kniven i lådan när det gällde den programpunkten på dagen men något fick komma med ut ur butiken iaf.

Efterrätt på Friday´s i Kungsträdgården. Choklad doppat i choklad på en bädd av choklad med extra choklad att doppa i hette den(typ). Nam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar