28 apr. 2013

Hänt i veckan

OHO, sori! Som man säger i Finland när man borde säga "ursäkta". Det jag försöker få fram är att jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen här.

Hänt i veckan:
- Skrivit på slutarbetet
- Varit till simhallen
-Photoshop:at bilder till slutarbetet
-Gymmat
-Ätit
-Varit på bodycombat
-Skrivit hutlöst många addresser "old fashion way" på kuvert
- Sprungit Aurajoen yöjuoksut igår kväll (10kms lopp i Åbo centrum med start 22.00). Kul!
-Fått meddelat att jag varken får ställa ut mitt slutarbete eller ha min slutpresentation nu på våren. (ARRGGH!!)
-Varit på cykeltur ut till Ruissalo idag
-Gjort 300 utfallssteg på en promenadrunda på 3km.
-Gjort kokosbollar utan varken socker eller smör i.
-Snickrat ihop en spegelram till min spegel. (blev förvånansvärt bra, klapp på axeln)

Jaa, he va typ he. Bättre uppdatering nästa vecka!

Före
Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar