12 apr. 2013

Fyra födelsedagar och ett fiasko

Någon som kommer ihåg den titeln? Kan tänka mig det. Igår ramlade jag över Eva & Adam filmen på youtube ( http://www.youtube.com/watch?v=_cYAJkVI_uw ) och var bara tvungen att titta på den. Insåg att jag måste ha sett den filmen typ en miljon gånger back in the days för jag kom ihåg en hel massa detaljer och uttryck och kläder och händelser och, ja, typ allt. Och fram för allt, SHEBANG! Får tydligen inte ladda upp youtube-klipp idag, men här är länken iaf. http://www.youtube.com/watch?v=G964_6QsVd0

Nostalgi!

Gissa vilket årtal filmen kom ut.. 2001. 12år sedan.. minns när jag bandade in Shebang på C-KASSETT från radio. Haha. Tiderna ändras..


Utmaningen då, liten missberäkning med sträckan igår så det blev 11,7km ist för 11km. Bättre med för mycket än för lite, tänkte springa samma sträcka idag så jämnar det ut sig. Snittpulsen låg på 155 slag/min igår vilket är normalt för mig i lågt tempo, jippi, kondisen är på det normala igen. Men jag har dragit på mig tapetklister-snor ist...ni vet snor som varken vill in eller ut, bara stanna i näsan. Hoppas, hoppas jag inte blir förkyld på nytt. Vill inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar