8 apr. 2013

Jättelax är jättebra

In på Lidl idag var det "REA" på lax, 9,90€ för en baddare på 1,4kg. Ja, tack! Köpte en och delade den i 11 bitar och in i frysen, nu har jag lunchen uttänkt i en tid framöver. Lidl levererar!

Laxsallad med champinjoner, spenat, tomat, gurka, morot och ost. 


Börjar känna mig så pass frisk att jag vågade mig ut på en försiktig löptur idag. Eftersom det är dag 8 i denna månad så borde jag springa 8km, men vågade inte riva igång så hårt och riskera att bli förkyld igen så en runda på 3km blev det. 3km på 20min och medelpuls på 168 är inte direkt normalform för mig men imorgon tror jag att jag skall försöka mig på 9km och se hur det känns. Håller tummarna för mig själv.

Jag är kär i min polar RC3 GPS klocka, såååå mycket bättre än den förra. För att se närmare på ett träningspass är det bara att plugga i datorn och så kommer en ruta upp som ser ut så här.

Så kan man se på kartan exakt var man sprungit, var man gått, vilket tempo man hade var och vad pulsen var osv. osv. Hur kul som helst...ursäkta, träningsnörden i mig tog över hand :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar