17 apr. 2012

Back on track

Tappade lite motivationen med löpningen när jag var i öb, mest pga att det snöade och var kallt men också för att jag jobbade och var aldeles slut i benen när jag kom hem om dagarna. Ännu idag existerade ingen motivation men tvingade ut mej själv på en runda. Benen var tunga och det kändes som att det tog en evighet och jag gick mera en vanligt mellan varven, men när jag kom tillbax hem och kollade på klockan blev jag riktigt förvånad. 10 km på 55 min? öh? Än en gång kan jag konstatera att vila är en så viktig del i att orka träna. Och nu är motivationen här igen, börjar först 13.00 imorgon så ja tror att jag stiger upp och far på en morgonläng imorgon. Yes, 2½ vecka till HCR, under 2h blir det inte men det känns okej, ja e redo iaf!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar