20 apr. 2012

forskningsmetodik..

snark.. somnar nästan bara av själva ordet

Nu är det så att vi skall öva oss inför slutarbetet nästa år och skall forska inom ett område som berör formgivning. Uppsatsen skall landa på ca. 20 sidor vilket är mera text än vad jag typ har skrivit under min skoltid sammanlagt (om man överdriver en aning). Efter mycket funderande har jag kommit fram till att jag ska gå djupare in på området "social design". Har ännu inte fått godkännande från lärarsidan men tänker ändå gå till bibban imorgon och se vad jag hittar, om jag hittar nått. Social design kanske inte är så lätt att hitta uppdaterade böcker om och dessutom på svenska.

Kolla in dom här klippet från youtube. Social design när det är som roligaste :) ifs är detta bara ett experiment men ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar