15 apr. 2012

Våren e här..

..i Åbo. +10 grader och solsken möttes jag av när jag steg av tåget och ingen snö så långt ögat kan se. När jag steg på tåget i Bennäs var det 0 grader och snöoväder, hur är det möjligt? Härrligt iaf, äntligen väder!!

Tågresan har aldrig gått så snabbt som den gjorde idag, jag satt och skrev slutrapporten om projektet Stockholms möbelmässa. Blev nästan klar t.o.m, bara en halv sida kvar så e ja klar, ja e så stålt över mig själv! Prövade att boka PC-paikka, varför har jag aldrig gjort det tidigare kan ja ju då fråga mej själv. Asbra. In i en kupé med stort bord och bra med benutrymme och framför allt var det tyst och lugnt så att man kunde koncentrera sig. Här efter kommer jag inte att boka något annat än PC-paikka. Hur najs som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar