24 apr. 2012

Latakorv-Fia

När jag kom hem idag så hittade jag ett A4 papper mitt på golvet. Det här låter ju inte så konstigt, men jag var helt hundra på att jag inte lämnat något där när jag gick hemifrån. Lappen var från TYS och på den stod det att de varit inne och kontrollerat så att allt var i "gott skick" eftersom jag flyttar ut om lite mer än en månad. Nå, ja, ja okej. Men man tycker väl att de kunde ha meddelat i form av ett mejl eller nått istället för att bara klampa rakt in. Herre Jesus Kristus vad här ser ut i min lägenhet ( inte pga att nån varit in hit och slagit runt hej vilt utan för att jag inte städar, typ aldrig), de måste ju ha trott att jag är nån typ av grottmänniska som inte vet hur man viker ett klädesplagg eller hur en diskborste fungerar. Tur i oturen att jag inte var hemma, de fick ju inget ansikte till geni som stod bakom röran.

Anyhow..

Vilar upp benen idag (läs: lat, latare, latast), mina vader är så stela idag att jag känt när blodet försöker tränga sig ner till fötterna innanför väggarna i mina extremt tighta, ickestretch jeans. Så nu ligger jag och äter nötter och dricker bubbelvatten. SÅ skönt!

Bubbelvatten=livets vatten. Jag dricker ca. 1,5l bubbelvatten/dag och skulle lätt kunna dricka mera. Sodastreamern är bästa julklappen jag köpt till mig själv alla kategorier.


Random youtubeklipp. Börjar snart bli en klassiker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar