18 mars 2012

Film-hälj

Det har blivit en del film tittande i häljen, på fredag var jag och Alexandra på bio å kollade senaste Vares filmen. Dåligt slut på den. riktigt. På lörda hyrde jag två filmer, en av dem var Oliver Twist. Visste fortfarande inte vad den handlade om (ja, jag vet att det hör till allmänbildningen) eftersom jag aldrig läste boken i högstadiet. Det var  på den tiden man kunde kopiera rakt från internet utan att lärarna hade en aning om det, tvivlar på att det fortfarande fungerar eftersom även lärarna nuförtiden vet hur the world wide webb fungerar :) Förlåt mamma men de e sant! Sanningen e att jag inte läst en hel bok från pärm till pärm (om man inte räknar barnböcker förståss) förräns jag var 19 år gammal. Vem säger att man inte klarar gymnasiet utan att läsa? :p

Idag var jag första gången till den nyrenoverade Åbosimmhallen, riktit fint å fräsht var det. 5€ för Gym + simning för studerande. Hoppas Jenny int har allt för besvärlig träningsvärk imorgon. hehe. 3h går fort när man har roligt. Hungrig som en 100 kilos byggarbetare var man när man kom hem iaf. Undrar om ja håller på att bli vuxen nu men grönsaks wook e riktigt riktigt gott. Nam! Eller så var jag bara riktigt riktigt hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar