14 mars 2012

Studielivet

Ni vet en såndär perfekt morgon när man vaknar pigg, utvilad å solen lyser in genom fönstret. Perfekt enda tills jag insåg att jag borde gå till skolan för att sitta å skissa i typ universums minst inspirerande klassrum, så jag funderade i en millidels sekund för att sedan gå ut på morgonpromenad i solskenet. En av de bästa sakerna med att studera, frihet under ansvar, idag valde jag frihet framför ansvar ;) Ja lovar, imårgon e ja 08.30 i skolan. Måste.
Snart e snön borta, snart..


En jämn, lagomstel träningsverk sträcker sig enda från vaderna upp till nacken ännu idag, var lite väl ivrig med träningen. Intervallspinning på sönda kväll, ut å sprang måndag morgon och bodycombat med killer armhävningar som avslutning på måndag kväll. Tvingar mej själv att sitta still idag, svårt med detta väder. Imårgon ger jag järnet igen.

Hittade ett passande motto dagen till ära:
“Whenever I feel like exercise, I lie down until the feeling passes.” 

Låten jag försökte länka igår, försökte, tack Linda för hjälpen :) Här e den iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar