27 mars 2012

Love Asfalt

Söndagens långlänk kickade igång nån sorts spring-glädje i mej,  så sjukt roligt att springa på bar mark igen. Hej våren och hej sommar. Sprang 13km idag av bara farten, jihaa. Kanske på tiden att börja träna löpning på riktigt om jag skall springa halvmarathon 5 maj.. iik..  bara 5½ vecka kvar.
Orken att springa halvmara (21,1km) är inga problem, men att få pressat ner tiden till under 2h som var mitt mål när jag anmälde mej är kanske lite väl optimistiskt tänkt. Det betyder att jag borde hålla en medelhastighet på 11km/h, det är väldigt snabbt när det gäller mej. Men vi ska se vad jag åstadkommer på 5veckor, inget bulla, ingen alkohol och hård träning. Allt är möjligt :)

Nu ska ja snart dra iväg å jobba jobba joo-obbaa.. Nina skall möta mej kl.15.00. Nina har födelsedag idag, 25 hela år, Grattis grattis till dej om du läser detta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar