23 juli 2012

Att man aldrig lär sig

Nu sitter jag här aldeles klarvaken fastän jag borde sova redan. Kom hem på morgonkvisten efter en helt sjukt rolig kväll (igen) i Jeppis, altså inte för att jag alltid har roligt i Jeppis, det har man sällan men för att jag denna sommar haft så roligt varje helj, varje gång, hela tiden när jag är ut och träffar en hel massa nytt och konstigt folk.

Anyway, vaknade sent på söndag vilket gjorde att jag inte fick sömn förrän runt 2 tiden på natten, klockan ringde 5, 3 timmars sömn är aningens för lite för att jag skall förstå vad jag håller på med. Som att jag inte skulle veta det från förut att om man tar en powernap efter jobbet blir man bara trött och går runt som en zombie, orkar inte göra något av värde, bara ligger och kollar på serier. Och sen när man äntligen kan gå och sova för natten så pignar man till och skulle kunna dra iväg på en springtur. Blä. Nu blir det samma sak imorgon igen. Tror att jag när jag kommer hem imorgon bara byter om direkt och far iväg och träna tills jag stupar i säng och sover 10h. De e min plan.. får se hur långt planen håller ;) Och nu är jag hungrig också, mammas cheescake lever farligt i kylskåpet för tillfället...

Bittert inlägg! Det är svårt att alltid ligga på topp. Eheh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar