12 juli 2012

Tomt

Känns inte som att jag har något att skriva direkt. Jobbar kvällar, börjar typ 16.00 och sen, beroende på ställe, tills det är klart. Vilket betyder att jag sover länge på morgonen, äter frukost, tränar duschar och går till jobbet. BOORING.

Samma sak varje gång jag är i Nykaabi, slutar att tänka, bara äter, sover, tränar och jobbar. Vilket liv!? Jag vill tillbaks till Vasa. Snart så, imorgon jobbar jag ett par timmar från morgonen, sen kör jag raka vägen till Vasa tågstation för att plocka upp Kaitsu (en klasskompis från Åbo). Sen vad vi skall hitta på vet jag inte, men det löser sig. Det tråkiga är att det inte lovats så bra väder till heljen så straden och stramppen är uteslutet tyvärr. Om du läser det här Kaitsu så ska jag berätta att jag har med något riktitgt gott och somrigt till dej hämtat från mina föräldrars. Mums!

Off to work..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar